Učitelé i rodiče preferují kvalitu

Datum publikace: 24.7.2014

Kategorie: Novinky na trhu | Školáci | Školní pomůcky | Příprava do školy

Prázdniny, léto u vody, prostě pohoda. Ovšem pokud právě nemyslíte na to jak, kde a které školní potřeby pořídit pro Vašeho školáka.

Těžko budete hledat nějaký obchod, který školní pomůcky nenabízí. I zde by se dalo říci pohoda. Jenže, to je právě ta svízel. Ne vždy to na té největší paletě v největším hangáru či největším regálu je to pravé ořechové. Orientovat se v přetlaku nabídky je velmi složité. To, co platí u potravin, platí přesně i u školních pomůcek. Vybírat pečlivě a vědět, co kupujeme se vyplatí. Vy ušetříte, a nejen to, hlavně to usnadní práci Vašemu školákovi i jeho učitelům.

Dnes Vám chceme představit nové oddělení firmy ŠTENCL a to PAPÍRNICTVÍ ON-LINE, e-shop stencl.cz. Nejprve jsme oslovili pana ing. Josefa Štencla, majitele a ředitele v jedné osobě aby nám firmu přiblížil:

Nasloucháme učitelům a rodičům 
 „Už od roku 1992 nasloucháme učitelům a rodičům a snažíme se jejich starosti s kvalitou, cenou a výběrem školních pomůcek zařadit na jednání s výrobci a dodavateli. Výběru výrobců, materiálů pro výrobu a jejich produktů věnujeme nejvyšší možnou pozornost. Výsledkem je, že umíme nabídnout perfektní poměr ceny, kvality a záruky s garancí zdravotní nezávadnosti. Až do loňského roku jsme svoji nabídku prezentovali školám, školkám a také na našich prodejnách. Nyní Vám představujeme internetový obchod www.stencl.cz.“

Učitelé i rodiče preferují kvalitu
„Po roce 1998 jsme zažili období, kdy se nás téměř nikdo neptal, zda mají nůžky oblé špičky, či k čemu slouží vybrané lepidlo. Hlavní dotaz, nadneseně, zněl, zda máme levnější nůžky než osm padesát. Bylo to smutné. Ale reklamní masáž nastupujících nadnárodních společností měla skutečně takto devastující účinek. Dnes je situace naprosto odlišná. Zákazník vyžaduje za své peníze kvalitu. To nám nejen usnadní práci, ale přináší to i radost z ní. Výrobce, kteří neudrželi s nároky zákazníků krok, jsme jednoduše přestali oslovovat. Pokud Vám dnes nabídneme například školní aktovky Herlitz, Stil nebo Shneiders jsme si jisti, že Vám nabízíme nejvyšší kvalitu. Vy máte zase jistotu, že veškeré Vaše poznatky, připomínky, či chválu výrobcům sdělíme. Našim cílem není jen prodat."

Aktovky Herlitz, Schneiders, Stil

I my se snažíme část zákazníků oslovit cenou, či slevou. Není to však prvoplánové, je to forma našeho poděkování za přízeň. Z toho důvodu každý rok zařazujeme dvanáct nejžádanějších výrobků do AKCE ŠKOLA TOP 12 “ řekl nám na závěr pan Štencl.

Zákazník si umí vybrat
Dále jsme vyzpovídali Mgr. Elišku Štenclovou, vedoucí oddělení internetového prodeje: „Je to úplně jiný druh komunikace. Školy a školky, se kterými řadu let spolupracujeme nás znají, vědí, co jsou naše přednosti. U internetové prezentace je to daleko složitější. Naprostá většina kupujících jsou noví zákazníci, mají k dispozici obrázek a popis výrobku, vše ostatní je na nás. Překvapivé je, jak dobře jsou naše předchozí zkušenosti použitelné při komunikaci v internetovém papírnictví. Dnes už v tom nevidím rozdíl, snad jen to, že zákazník na internetu je ještě náročnější. Při dnešní úrovni možností komunikace je to především o obrovské zodpovědnosti. Nekvalitní aktovku, penál či vodovky byste prodali jen párkrát. Zákazník zná své možnosti, umí si vybrat, a tak je to správně. Z našeho internetového obchodu umíme vybavit koncového spotřebitele, školu i prodejce.“

Kolekce Herlitz 2014

www.stencl.cz

AKCE ŠKOLA TOP 12 školní aktovky

Tagy: internetové papírnictví | online papírnictví | školní potřeby

Článek je vydán v rámci seriálu: Škola volá

Komentáře