Z lásky k dětem

Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland pomůžou potřebným dětem

Datum publikace: 03.09.2015

Kategorie: Vztahy | Mezilidské vztahy

Český červený kříž, P&G a Kaufland zahajují celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem“, aby pomohli dětem, které to potřebují.

Až do 7. října 2015 jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni.

Podle Českého statistického úřadu žije v Česku na pokraji chudoby 9,7 % obyvatel (1 002 300 lidí) a chudobou je ohroženo 14,7 % dětí a mládeže do 18 let. „Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků, má pro ně velký význam,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Z těchto pohnutek vznikla iniciativa Českého červeného kříže, P&G a Kauflandu - „Z lásky k dětem“. Podporu nabídla i moderátorka Lucie Křížková, maminka tříletého chlapečka.

Můžete pomoci spolu s námi. Na tuto akci přispěje každý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů.

Příklady produktů, které pomáhají

„Naše produkty využívá téměř každá domácnost v České republice a každodenně usnadňují její aktivity. Kampaní „Z lásky k dětem“ se soustředíme na ty, kteří potřebují pomoci nejvíce,“ říká Petr Bena, Sales Director společnosti Procter & Gamble.

Klíčovým partnerem programu je Kaufland, jeden z největších obchodních řetězců v České republice. „Naši zákazníci nám již několikrát ukázali, že jsou ochotní se zúčastnit podobných kampaní. S radostí se zapojují do charitativních akcí, které Kaufland spolupořádá a pravidelně tak pomáhají lidem v tísni. Chceme, aby naše výrobky nepředstavovaly pouze kvalitu, ale byly také spojeny s pomocí ostatním. Mechanismus této akce je jednoduchý: stačí si koupit některý z produktů zahrnutý pod program „Z lásky k dětem“, tak pomůžete dětem v tísni,“ vysvětluje vedoucí oblasti Mediální marketing/Distribuce a tiskový mluvčí Kauflandu Michael Šperl.

Pomáhejme dětem v nouzi

Lucie Křížková také vyzývá k zapojení do iniciativy „Z lásky k dětem“. „Nejsilnější částí této kampaně je fakt, že kdokoli může pomoci a kdokoli může dětem zařídit alespoň na chvilku útulný domov. Zúčastnit se je strašně lehké. Vlastně pomáháte, aniž byste utratili peníze navíc,“ říká Lucie Křížková.

Do této iniciativy se zapojují oblastní spolky Českého červeného kříže, které provozují Azylové domy pro matky s dětmi a také se podílejí na vyhledávání rodin, které potřebují největší pomoc. Projekt dále podpoří klienty Dětské odborné léčebny CH. G. Masarykové v Bukovanech.

Tagy: červený kříž | charitativní akce | kaufland | Z lásky k dětem

Čtěte na Rodičům

Komentáře